pondělí 29. prosince 2014

Háčkovaný medvídek

Háčkované hračky 

   http://lumpikovo-hackovane-hrani.eshop-zdarma.cz/
Kdo neměl jako malý svojí oblíbenou hračku :) I já jsem měla svého oblíbeného velikého plyšového medvěda a ještě semnou bydlel několik dlouhých let, když jsem se vdala. Medvídek byl velký kamarád i mého synka, který si ho velmi oblíbil. A tak po několika letech jsem zkusila uháčkovat medvídka svého a docela se podařilo :) Kdo by si rád vyzkoušel uháčkovat i svého medvídka či hračku, všechny návody, které jsem udělala najdete Zde 
                                     

 
Všechny následující medvídci si brzy našli své majitele a dělají radost. Protože ráda zkouším nové věci, tak jsem se dala do háčkování i jiných hraček.Ale o tom zas příště.




Žádné komentáře:

Okomentovat